Peygamber Aleyhisselam’in soyle buyurdugu rivayet edilir;
12 rekatlik bir namaz vardir,gece veya gunduz bunu kim her rekatinda bir fatiha ve bir de sure okursa her 2 rekatta bir tesehhude oturup selam verirse ve son 2 rekatta selam vermeden once tesehhude otururken, yediser defa fatiha ile ayetel kursiyi okur sonrada 10 kez
La ilahe ilallahu vahdehu la serikelehu lehul mulku velehul-hamdu ve huve ala kulli seyin kadir.
Ellahumme inni Eseluke bi makadil-izzi min arsike ve munteharrahmeti min kitabike ve bismikel-a’zami ve ceddikel-a’la ve kelimatikettammeti en takdiya haceti …….
okursa ve hacetini dilerse ve basini kaldirip saga sola selam verirse,Allah onun hacetini verir ve Sonra Peygamberimiz soyle buyurudular;
bunu art dusunceli beyinsizlere ogretmeyin,cunku bu mustecab olan bir duadir onlarda yaparsa dualari kabul olur..
Uzun suredir dusunuyordum bu duayi paylassam mi paylasmasammi diye korkuyordum kotu niyet icin kullanan olur diye ama artik kotuye kullananin gunahi kendi boynuna olsun…
Arkadaslar ben bunu kiz kardesimle birlikte uyguladim oda ayni anda benim icin yapti ve bir hafta dolmadan istedigimiz gerceklesti ister inanin ister inanmayin…
DETAY
12 rekatlık namaz
Önce niyetimizi edip tekbir alıyoruz ve namaza duruyoruz (niyet ettim niyet eyledim ALLAH rizasi icin 12 rekatlik hacet namazimi kılmaya, Allah-u ekber diye)
1.rekat= sübhaneke, euzubesmele, fatiha ve bir namaz suresi
2.rekat= besmele, fatiha ve bir namaz suresi okunur..
yere oturduğumuzda ettayatü+salli barik+Rabbena selam veriyorsunuz tekrar
ayaga kalkiyorsunuz..
bu islemi 6 defa tekrar ediyorsunuz
son 2 rekat bitiminde yerden kalkmadan ettayatu+ salli + barik + rabbena +7 fatiha +7 ayetel kürsü
Okuyup 10 kez
La ilahe ilallahu vahdehu la serikelehu lehul mulku velehul-hamdu ve huve ala kulli seyin kadir.
Ellahumme inni Eseluke bi makadil-izzi min arsike ve munteharrahmeti min kitabike ve bismikel-a’zami ve ceddikel-a’la ve kelimatikettammeti en takdiya haceti …….hacetinizi soyluyorsunuz ve selam verip tesbih cekmeye basliyorsunuz
Sonra selam verip tesbihlerimizi çekeriz 33+süballah+33elhamdürüllah+33 allahu ekber
diyip bitiriyoruz..
alıntı