Önemli Etkili Dua
fe in tevellev fe kul hasbiyellahu la ilahe illa huve aleyhi tevekkeltu ve huve rabbul arsil aziym

TEVBE SURESİ 129.ayet.
(.Fe in tevellev fe kul hasbiyallahü la ilahe illa hu aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azıym)

anlamı:

Eğer aldırmazlarsa de ki: "Bana Allah yeter! O'ndan başka ilah yoktur! Ben O'na dayanmaktayım ve O, o büyük Arş'ın sahibidir!"


bu dua cumartesi gunleri
1900 defa okunuyormus ve bir sonraki cumartesiye kadar dilek gerceklesiyormus.2 kisi denedi oldu sahisim ama ben cok denememe ragmen bir gun icinde bu adedi tamamlayamadigim icin sizinle paylasiyim dedim sonucu ogrenmek isterim.allah kabul etsin dualarinizi
fe in tevellev fe kul hasbiyellahu la ilahe illa huve aleyhi tevekkeltu ve huve rabbul arsil aziym

bu dua cumartesi gunleri 1900 defa okunuyormus ve bir sonraki cumartesiye kadar dilek gerceklesiyormus.2 kisi denedi oldu sahisim ama ben cok denememe ragmen bir gun icinde bu adedi tamamlayamadigim icin sizinle paylasiyim dedim sonucu ogrenmek isterim.allah kabul etsin dualarinizi