Arkadaş size yazmış olduğum bu dua sırlı dua olarak geçer, bu duayı araştırdığınız da bazı sitelerde görebilirsiniz ki bunu ben şahsen bizzatta yaşadım bir siteye üye iken buradada yazılmış olduğunu farkettim ve kendilerine bu durumu iza ederek eksik olan yeri tamamladık, konu şuki oradada ve diğer sitelerde yazan bu dua eksik ve farklı isim olarak beyan ediliyor. Burada sizlere bu sırlı duanın eksik olan yerlerini tamamlayarak sizlerle paylaşmak istedim. Cidden arkadaşlar bu duanın halen sırrı çözülemiyor..


ALLAH dedim kale yaptım.

Lailahe illallah dedim kilit vurdum.

Muhammederresulullah dedim mühür bastım.

Cümle cihanın yavuz dilini ve gönnünü bağladım.

Ya latif ya vedud Lailahe illallah ya hayrel halas.

İmdadıma yetiş ya Hızır İlyas.


Sevgili arkadaşlar bu yukarıda belirtmiş olduğum "gizli sırrı" gücünüz yettiği kadar okumaya devam edin. Açılmayan kapıları açar... alıntı